Can't stop starring at you're face ♥

Tack för dom fina kommentarerna som jag har fått ;) :love:

Har varit i skolan idag :P Man säger alltid att det har varit tråkigt i skolan men asså jag skrattar "mest" där xd Fast det e ju för att jag e med mina kompisar men ändå :P Så nu ska jag säga att det har varit kul i skolan ;) Haha...:love:

Haha har funderat på en sak. Jag kanske har ganska sljus röst. Jag vet ju lixom inte eftersom jag inte har hört mig själv. Och det e ngr som har sagt att jag har ljus röst xd Hahah ! Asså tänk om jag har typ så här falsk röst :s Usch ! ( Om ngn/ngr har hart hört mig ) Har jag det ??




Kommentarer
Postat av: Alva <3

Du har absolut inte en falsk röst :D <3 <3 <3

2011-10-25 @ 02:53:46
URL: http://alvispalvis.blogg.se/
Postat av: Tesla (;

Håller med Alva!

Fett söt bild btw! <3

Puss! <3

2011-10-26 @ 20:27:13
URL: http://teslawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0