Ulrica is in the house !

Hejsan svejsan alla söta människor !

Just nu så är Alva högt uppe i sverige hos sin farmor och farfar utan internet..  Haha, jag har sån skadeglädje ! :D Men jag få hoppas att du får det bra där uppe bebis!

Idag så har jag inte gjort så jätte mycket, sov hos Ronja så jag chillade lite hemma hos henne och kollade på tv och lite sånt. Sen så fixade vi oss och drog oss in mot slussen, jag åkte hem och Ronja åkte och träffade några andra kompisar. När jag kom hem så fick jag värsta rycket och började städa mitt rum! Så nu har jag rensat och möblerat om och nu e det fett med snyggt, trivs verkligen nu, känns så himla mysigt att sitta i sängen och blogga :love:

Mera bloggning under vecka kommer! Massa pussar :love:



Älskar dig min lilla beeeeeeeeeebis !


Lite smått kär i låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0