Snart e det LOOOOOOOV !!! :D

Tjoo :love:

Sitter och pluggar lite matte, vi ska ha alternativ diagnos imorrn :( Idag på hemkunskapen så började vi skriva om olika länders mat och så och jag och Issa skriver om Grekland :d Tsatsiki.. :P

Hade ju två prov igår.. Hahha det svenskan var ganska lätt, Det var ju lixpm läsförståelse ;) Men hemkunskap provet var ganska svårt eftersom att jag inte hade pluggat så mkt xd Vi hade lixom 30 sidor att läsa och jag var skit trött, jag tror jag somnade efter typ 10 sidor xd Haha men jag och Ulrica satt och typ pluggade lite innan men sen när jag fick provet så kunde jag inte ens första frågan !! x'd Haha ! Och alla satt och skrev skit mkt medans jag inte hade  ngn aning om vad det var xd Haha men sen när jag gick ut så kom Ulrica på det xd ( och kändes det så enkelt -.-' ) Blää !

Vet ni !? Jag kom i mellangruppen på engelskan !! ;) Haha :love: Var tvungen att säga det xd



Jag och Ulrica ska typ åka in t stan imorrn och kanske ta hål i tragus :D Om jag får för mamma.. men det tror jag nog ! ;) :love:

Pussochkram !! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0