don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect!

Har typ pluggat hela kvällen så har inte bloggat ich jag hinner inte nu igentligen men ja jag gör det ändå ;) Hehe vi har två prov imorrn :( Det kommer vara en jobbig dag imorrn för först så börjar jag vid 8 ist för 9 och så har vi ju två prov och sen så måste jag typ gå på studietiden om jag hinner ( blir typ bara i en kvart elr ngt ! xd ) sen ska jag åka på konfirmations träff till 8 ! Hah vad jobbig dag det kommer bli ! Men det blir nog kul på konfirmations träffen :) :love:

Asså jag har funderat ganska länge på att ta hål i "tragusen" :) Och sen när Erika kom en lunch och sa att hon nog skulle ta det så har jag börjat fundera igen ! Och jag tror nog att jag ska göra det ! Vad tkr ni ? ska jag elr inte ? ;) :love:

 Så ser det ut för er som inte vet var tragusen är ;) Heheh :love:

Tbx t pluggandet ! pussochkram ! :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0