Lördag :)

Hejsan :) Förlåt för att jag inte har bloggat något idag men vi åkte iväg till Farsta centrum och "stor" shoppade ! :D Vi lämnade Nora hos mormor så det var bara jag, mamma och brorsan :) Orkar inte "rabla upp" allt som vi köpte men vi köpte ganska mycket ;) Leo klippte sig också. Det var på tiden ;) Blev faktiskt fint :P Han passar mycket bättre i kort än i långt, det ser ut som en mössa när det är långt lixom ;) Men sen efter att vi vart där så åkte vi till mormor och åt middag. Så då hann jag inte heller blogga.. haha vi satt typ och ritade hänga gubbe xd :love: Så nu sitter jag och Leo hemma och typ spelar eller typ xd

Jag köpte ett par mjukis byxor på bikbok men dom är för små. Elr asså jag vill ha stora mjukisbyxor så jag ska nog byta dom till ett par större ;) Dom jag har nu är small så jag tar väll medium eller kanske large ;) Hihi vi får se. Hoppas jag får tid att göra det imorrn för dom är verkligen jätte mysiga :love:

  ← HAHAHHAHAHAHAHHA !!! xd

pussochkram :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0