Har typ inge databörbud längre !

Hahah ska börja att uppdatera mer nu när jag iallafall får sitta vid datorn ;) :D

Men idag så har jag gått i skolan ;) Och sen efter skolan så åkte jag hem till Tesla :D Hon hade bakat chokladbollar :P Sötis ! :love: Vi gjorde inte så mycket. Typ chillade ;) Vi såg på Scream 4 :D Den är så jävla bra och rolig ;) x'd Men sen efter filmen så åkte jag hem :/ Och jag missade precis tunnelbanan :( Så jag gick typ in i en tunnelbana som stod där xd Hahah det var varmt där inne iallafall ;) Det var bara jag där inne så det var lite tråkigt så jag ringde runt till lite personer :P Fast typ ingen hade tid att snacka xd Men min snälla kusin Ella offrade sig att lyssna på mitt babbel ;) Haha xd

Har skaffat en översätts sak ^^ Tesla fixade den åt mig. Vet inte vad det heter men den översätter iallafall. Så det är bara att klicka på det språket som man vill ha ! :D Kul !  Inte för att det är så många från andra länder som läser min blogg men ifall någon skulle få för sig att kika på min blogg så är det ju bra att ha ;) Tror inte det är så många som läser min blogg förutom mina kompisar men, men.. ;) hahha :love: Men nu kan jag inte skriva några förkortningar men det gör inte så mycket ;)

Vet ni vad kul, på tisdag så ska jag och se typ "twiday" med Elisabeth och Majken :) Haha den är från fyra på eftermiddagen till två på natten så det var ett rent under att mamma lät mig gå ;) Haha men för er som inte vet vad det är så är det att man ser alla twilight filmerna på rad i en biosalong typ ;) Visste inte själv vad det var först men det låter kul :) Och sen på onsdagen efter så ska jag på konfirmations träff från fyra till åtta :P Kul :)  Och nästa helg så har ju Tesla, Ulrica, Alva och Lisa halloween fest ! :D Ska bli grymt kul ! :love:

                                                                    Tesla :)



Hur söt får man bli ?! :love:

                        

pussochkram !! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0