Hahahahahahahahhahahaha !!! <3 Har inte bloggat på hela veckan xd

Tjenixen ! :love: Har fixat smiliesarna nu så jag hoppas att ni ser dom, annars så får ni säga till ;) Men som sagt så har jag inte bloggat på hela veckan så Ulrica har haft skita tråkigt när hon har varit sjuk ;) :love: haha nej men i söndags så var jag ute och sprang med brorsan på kvällen och i måndags så orkade jag bara helt enkelt inte xd :blush: Och i tisdags så var jag ju på Twiday !! :D :love: Breaking Dawn var så sjuuuuuuuuuukt bra !! :D Helt klart värd att se ! ;) Typ min fovorit av alla twilight filmer som man har fått se typ ;) :love: Men i Onsdags så var jag på konfirmations träff och vi klättrade :D Jätte kul ! :love: + att det var en jävligt söt kille där !!!!!!!!!!!! :love: Haha och idag är det Torsadag ;) Och idag har jag varit med Erika och Isabelle :love: Myyys :love: Hhahha ! Vet ni jag och Issa fick inte laga någon Grekisk mat xd Hahah ! Jag fick hjälpa till att göra Kinesisk mat istället ;)





pussochkram på er !! :love:

Kommentarer
Postat av: Linneaa♥

SAKNAR DIG!!

hihi jag hade också konfirmations träff fast i lördags :)

hallåå jag gillar snygga killar ;) haha :P

hahaaaa vad lagade du för kinesisk mat ! XD

<3<3 jag bor i kina ;) loll för det viste du ju inte redan ;)

saknar dig, LOVE U! <3<3

:love: puss puss xx

vi får prata snart :)

2011-12-05 @ 15:47:48
URL: http://linneajbengtsson.blogg.se/
Postat av: U L R I C A

din update e ju sämst Alva :( <3 ta inte ila upp. ÄLSKAR DIG<33

2011-12-08 @ 17:45:49
URL: http://ulricasvensson.bloogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0