Frost ? :s

Det ser ju för fan ut som att det är frost ( eller vad det nu heter xd ) ute !! :( Det var ju halloween för en vecka sen, då kan det ju inte börja typ snöa nu ! :( Hoppas att det försvinner för om det är frost eller snöar när jag ska på halloween fest eller när jag ska göra det där spring provet/testet så blir jag ledsen :(

Har träningsverk från i Onsdags ! Haha trodde att jag skulle få det igår ^^
Ska snart dra till skolan ska bara sminka mig och så först. Vi börjar tio i tio idag och slutar vid ett typ ! Så jävla soft dag :D Efter skolan tror jag att jag ska vara med Ulrica :) :love:



En ganska gammal bild på oss ;) :love:

pussochkram ! :love:                                                                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0