Dataförbud -.-'

Asså sry för att jag inte har bloggat ngt !! Men jag har dataförbud och jag får egentligen inte vara inne nu xd  Jag har ingen aning om när det slutar men det märks väll ;) Hahah ska försöka att komma in på datan igen ;) Haha :love: 
Ulrica har fixat min design nu ! :D :love: TACK ÄLSKLING !! :love: :love: :love: :D





Hahahahahhhahaha !!!! :love: Så jävla söt !! :D :love: älskar när dom snackar om vilken kändis han typ gillar !! x'd :love: Sååååååååå sööt ! :D :love:

Ska typ sova nu :( Så Godnatt på er :love:


pussochkram ! :love:


Hahah cp bild men det bjuder jag på ;) xd Hahaha :love:

Kommentarer
Postat av: Ulrica :)

Hihi, det va så lite så! kul att du gillade den (a) Och fan vilken fin ild på dig ! PROFILBILD NUUU <3 Puss älskar dig gumman!<3

2011-11-08 @ 13:41:29
URL: http://ulricasvensson.blogg.se/
Postat av: Linneaa♥

SHIIIITTT VA FUN DU ÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AVIS AVIS AVIS!!!!!! :O <3

Profil bild NU NU NU NU NUU!!!!!!!!!!!!! :D

Shiiitt asssåååå guuu sååå snygg!! GAHH! haha (;

<33 :love:

puss&kram, saknar dig :'(

<3 <3 <3

2011-11-10 @ 17:02:22
URL: http://linneajbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0