3 km :)

Har varit ute å sprungit med mamma nu :) Vi sprang dom där 3 km som man ska kunna skringa på 20 minuter :P Och vi sprang den på 18,54 minuter :) Så jag klarar ju det på mindre än 20 minuter iaf :D Fast jag fick ont i vaderna :s Och det var flera ställen som jag ville gå på men det gjorde jag inte ! :D hahah ! Men vi har bestämt att vi ska ut och springa flera gånger, typ varannan dag enligt mamma men jag vill inte springa på fredagar xd Då ska man ju vila ;) Men vi kommer nog att göra det :P Hoppas jag :love: ska fan i mej få bättre kondition och förhoppningsvis bli smalare ;) Sen när vi kom hem så strechade vi :) Typ garvade ihjäl mig xd Så ska snart dra in i duschen :) 




Feresten så var jag inte i skolan idag för jag typ försov mig xd Hahaha vaknade vid 1 :s :love:

pussochkram :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0