11/11-11

Ganska coolt faktiskt ! ;) haha och sen när klockan var elva minuter över elva (och typ elva sekunder över xd ) !! :P Är väll typ 100 år tills det blir det igen. Och då lär ju inte jag leva ;) Haha jag är ju född på nittio talet ! xd När man säger så så låter det jätte gammalt.

Isag har jag varit i skolan och fick reda på mitt no prov och jag måste göra om det :( Haha ! Jag kommer fan vara upptagen alla måndags mornar framöver :( Men efter skolan så var jag med Ulrica  ;) Vi gjorde inte så mycket. Vi bara va :love: Ganska skönt ibland.
Men sen så skulle hon ju iväg på träning så då gick jag hem och såg på Spy kids 2 xd Haha ! Det blev ingen joggingtur idag. Haha tror faktiskt inte att jag skulle ha orkat det dförut men nu så skulle det ha varit sjukt skönt :/ Haha :love:

Nu ska jag titta på slutet av Idol och sen blir det Vampire diaries :D :love:

 
                MOBBAD BILD.COM !!! men det bjuder jag på ;)



pussochkram :love:


Kommentarer
Postat av: Ulrica :)

veeet det var fett coolt att det var 11/11-11 igår hahah! Men inte ere det om 100..? hihi du e käpp<3 för så e det ju inte! Och OMG JAG DOG NYSS! Vet du varför? JOOOOOOO för att du är så FUCKING FIN MIN LILLA ÄLSKLING!<3 Puss!

2011-11-12 @ 18:47:32
URL: http://ulricasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0